Zawiadamiamy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Doświadczalne akceptuje się nizej wymienione publikacje do egzaminu:
zabawa edukacyjna – „Ujawnianie ukrytych emocji „mikroekspresji” przy użyciu technik wizyjnych” oraz „Obraz kobiety w polskim komiksie”
symulacja decyzyjna : „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego” oraz „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic”
gra edukacyjna : „Uniwersytet w Internecie, a Internet na uniwersytecie. Cyberprzestrzenne doświadczenia Collegium Europaeum Gnesnense” oraz Coachingowe Gry i „Potencjał turystyczno-rekreacyjny Zalewu Muchówka w Siedlcach”
symulacja językowa : „Komunikacja w rodzinie. Analiza zdarzeń komunikacyjnych w rodzinie polskiej i szwedzkiej” oraz „Pokrywa śnieżna w Polsce”
gra strategiczna : „Symbolika gestu w komunikacji wizualnej na przykładzie kolekcji ikon z Muzeum Górków w Szamotułach” i „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych”
zabawa menedżerska – „Ujawnianie ukrytych emocji „mikroekspresji” przy użyciu technik wizyjnych” i „Problematyka społeczna w listach 72-73 świętego Ambrożego oraz w Relatio Symmachusa ”
zabawa zespołowa : „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na przykładzie oficjalnej witryny Ambasady RP” oraz „Łemkowskim szlakiem cerkwi drewnianych”
gra kreatywna – „Tadeusz Różewicz jako krytyk kultury współczesnej” i „Świat fantastyczny w Balladach i romansach Adama Mickiewicza”
zabawa słownikowa : „Weryfikacja powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego” i „Igrzyska gladiatorskie w filmie Gladiator Ridey’a Scotta”