Ćwiczenia z zarządzania – wytyczne do zaliczenia


Zawiadamiamy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Symulacje Doświadczalne akceptuje się nizej wymienione publikacje do egzaminu:

  • zabawa edukacyjna – „Ujawnianie ukrytych emocji „mikroekspresji” przy użyciu technik wizyjnych” oraz „Obraz kobiety w polskim komiksie”
  • symulacja decyzyjna : „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego” oraz „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic”
  • gra edukacyjna : „Uniwersytet w Internecie, a Internet na uniwersytecie. Cyberprzestrzenne doświadczenia Collegium Europaeum Gnesnense” oraz Coachingowe Gry i „Potencjał turystyczno-rekreacyjny Zalewu Muchówka w Siedlcach”
  • symulacja językowa : „Komunikacja w rodzinie. Analiza zdarzeń komunikacyjnych w rodzinie polskiej i szwedzkiej” oraz „Pokrywa śnieżna w Polsce”
  • gra strategiczna : „Symbolika gestu w komunikacji wizualnej na przykładzie kolekcji ikon z Muzeum Górków w Szamotułach” i „Stereotypy kobiet i mężczyzn w reklamie w Polsce i Stanach Zjednoczonych”
  • zabawa menedżerska – „Ujawnianie ukrytych emocji „mikroekspresji” przy użyciu technik wizyjnych” i „Problematyka społeczna w listach 72-73 świętego Ambrożego oraz w Relatio Symmachusa ”
  • zabawa zespołowa : „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na przykładzie oficjalnej witryny Ambasady RP” oraz „Łemkowskim szlakiem cerkwi drewnianych”
  • gra kreatywna – „Tadeusz Różewicz jako krytyk kultury współczesnej” i „Świat fantastyczny w Balladach i romansach Adama Mickiewicza”
  • zabawa słownikowa : „Weryfikacja powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego” i „Igrzyska gladiatorskie w filmie Gladiator Ridey’a Scotta”
  • Comments are closed.